zaterdag 2 augustus 2014

Een reactie plaatsen

Ik heb gemerkt dat het niet heel makkelijk is om een reactie te plaatsen op dit blog. Toch vind ik het erg leuk om een (kort) berichtje van jullie te lezen.

Daarom een korte uitleg hoe je dat doet:
1. klik op 'opmerkingen' (onder mijn bericht)
2. selecteer een profiel, dit kan zijn:
    a) een google account als je deze hebt
    b) 'naam / URL'; je hoeft alleen je naam in te vullen, URL kun je leeg laten. Wel dien je dan na het typen van je bericht nog een code over te typen
    c) 'anoniem';  je dient dan na het typen van je bericht nog een code over te typen. Vermeld dan wel even je naam in het getypte bericht, anders heb ik geen idee van wie het af komt
3. typ je berichtje
4. klik op 'publiceren'

Succes, ik hoop dat het jullie gaat lukken :) (en anders maar gewoon af en toe een mailtje..)

2 opmerkingen:

  1. Vind dit spannend! Aankomen in Bali, met je fiets... Andere wereld? Jet lag? Hoop maar dat je alles kunt meemaken... Alle goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukt! En Watsapp is natuurlijk ook leuk! XXX

    BeantwoordenVerwijderen